söndag 1 april 2012

Sunday sunday

Idag har det inte hänt så mycket.
Skjutsade dotten till konståkningsträningen som nu är i olika ishallar runtom 
 i Huddinge, då vår hemmaishall har stängt för säsongen.

Vädret här har varit minst sagt växlande idag.
Regn, sol, snö och hagel.

När sonen var på kalas passade Maken och jag på att gå en lång promenad.
Vi gick runt halva Magelungen, 8,7 km som tog oss 1 timme och 20 minuter.
Vi höll ett rätt bra tempo.
På ett ställe finns det en djurkyrkogård ovanför skogsstigen, lite udda.
Minns ni filmen? Jag såg den på bio med kompisar och vi var livrädda.




Här vilar katten Pärsson.



Nu ska jag läsa lite i min bok, håller på med Hungerspelen av Suzanne Collins.
Berättelsen utspelar sig i framtiden där ungdomar tävlar i ett "gladiatorspel", den som överlever vinner.
Jag har inte kommit så långt än men den är bra skriven och spännande.
Boken har blivit film och går just nu på bio.

Godnatt!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar