torsdag 19 april 2012

Get smart

Idag när jag kom hem var huset tomt. Inga barn som behövde sin mamma. 
Dottern var på träning och sonen är hos sin farmor och farfar och tar det lugnt.
Han ska vara stilla i en vecka efter sin operation och sen ta det lugnt i en vecka till.

Så jag bytte om till löparkläder och gav mig iväg, 1 mil blev det.
Är trött i kroppen nu.


Slank in på Lindex igen på vägen hem och hittade en till klänning, en härligt grön.
Den blir det imorgon.



Vi sitter i soffan och skrattar åt knasiga filmen "Get smart" med Anne Hathaway
och Steve Carell. Den går just nu på 6:an.



3 kommentarer:

  1. Åh vad du shoppar och mycket klänningar. Behöver också nya kläningar fina färger men jag hittar aldrig några... Hjälp, please! :)

    SvaraRadera
  2. Snygg klänning! och härlig färg!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Jag shoppar gärna klänning med dig, Jenny.
    Kan du hjälpa mig med väska, det är jag hopplös på. Tycker inga är fina eller fula för den delen.

    SvaraRadera