onsdag 4 april 2012

Löpning

Har sprungit en del på sistone.
Tycker att det är ett bra alternativ till gymmet och olika pass.
Fördelen är ju att man kan ge sig ut utan att behöva passa några tider, hur ofta har
jag inte rusat till gymmet för att hinna i tid till passet.

Jag tränar inte för något speciellt lopp, det är jag inte intresserad av, just nu i alla fall.
Mitt mål är att klara milen på Gotland nu i påsk. Har sprungit det tidigare men det är ett par år sen.
Jag tror att det ska gå bra då jag nu springer 7 km på 35 minuter och känner
att jag absolut skulle orka en bit till.

Hoppas nu att det berömda vädret inte bråkar med mig allt för
 mycket och stoppar mig, kommer inte ge mig ut om det snöar.

Så här fint är det där min runda på Gotland är.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar