onsdag 13 juni 2012

Skolavslutning

Go´ kväll!
Har precis lackat naglarna så medans dom torkar skriver jag lite.
Har väldigt många färger att välja mellan.


Det blev denna.



Idag gick dottern ut tredje klass.
Efter sommarlovet börjar hon 4:an!
Vår tjej är stor.



Gjorde ett rea fynd idag. Koftan som jag har i svart sen tidigare och nästan använde varje dag
i vintras, hittade jag på 50% och passade på att köpa en ljusare variant.
Ser inte så kul ut på bilden men den är tunn och i ull = varm utan att vara tjock och det gillar jag.



Hade på mig min vita kavaj som jag köpt på Zara. Tror faktiskt att jag lyckades
hålla mig ifån att smutsa ner den. 



Har varit så klantig ikväll.
Tappade ett ägg i kylskåpet, ut på golvet och hade precis nagellack på datorn!



God natt!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar