fredag 15 juni 2012

Godmorgon fredag!

Vilken morgon!
Hade bestämt att ta bilen in till stan då jag ska åka med dottern till
tandläkaren vid två, hon ska dra ut tre mjölktänder.

Blev nervös redan när jag gick och la mig över att hitta en parkering
inne i city, har inte lust att cirkulera i en timme för att hitta en.
Kommer ut till bilen nu på morgonen och kommer på att det inte finns någon bensin i bilen, åker
till närmaste station, kör in bilen på fel sida, vet faktiskt vart tanklocket sitter men fel blev det.
Tankar och iväg till stan och kommer in på Mäster Samuelsgatan som är i stort sett tom, massor
av parkeringar, bara välja och vraka, nervös helt i onödan.




Igår var jag på Grönalund med tjejerna.
5-kamp, vin och bergodalbanor.
Tack för en härlig och rolig kväll.

Nu ska jag gå och äta frukost med mina arbetskompisar.
Ha´ en jätte fin dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar