måndag 18 juni 2012

Regnigt

Hej!
Det blev dåligt med bloggande i helgen.
Idag är det måndag igen.

Här är lite om hur vår helg var.
I lördags fick jag sova till strax efter 11.
Var i och för sig uppe en gång och sonen kom och gosade en stund.
Dottern gjorde frukost á la mamma style, så sött.




Trots allt regn, hur mycket kan det regna egentligen, har det blivit lite tid ute på altanen.





Dotterns konståkningsläger började igår. 


Hon är där just nu och för en stund sen fick jag detta sms, gulligt.





Barnens farmor och farfar kom över igår och fikade och sonen använde farfar att bygga bilbanan på.




 När jag är utomlands gillar jag att gå in i mataffärer för att titta och handla sånt som
inte finns här hemma. På Coop har dom en jätte bra utländsk avdelning.
Vi gick och tittade, kände och läste på olika produkter.
Vi kom hem med lite smått och gott, tror jag, vi får väl se.



Hann även med en tur till Ikea och en löprunda.
Rengjorde kaninburen och sydde två kuddfodral.

Hoppas du hade en fin helg!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar