torsdag 7 juni 2012

Lägerskola

Dottern är på lägerskola med sin klass och maken är med och hjälper till att ta hand om barnen.
Han skickade mig bilden med det han har sysslat med idag, ser härligt ut.

Sonen och jag var sugna på blodpudding så det fick det bli till middag idag, mums. Gillar ni det?

Medans sonen häckade framför Bolibompa passade jag på att pumpa däcken på min cykel
och hålla på lite ute. Finns alltid något att göra!

Drar mig alltid för att gå och lägga mig när inte maken är hemma och barnen 
får alltid sova i vår säng då. Vet inte varför jag blir så fånig när han är borta. 
Jag hör ljud som jag inte hör annars och jag larmar huset innefrån, det gör vi 
aldrig annars, men det känns bra iaf.

Nu ska jag hänga en tvätt och sen krypa i säng.
God natt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar