måndag 8 oktober 2012

Magic monday

Idag tog jag en löparrunda på lunchen. Det gick bra fast jag inte sprungit på en vecka. 
Fick dock, som oftast, paniktoa sista biten, så jobbigt!

Fick ett samtal från Sats som undrade om jag skulle förlänga mitt träningskort. 
När jag sa att jag tvekar pga att jag inte är riktigt nöjd, blev det liv i skällan. 
Hon ville veta allt som jag är missnöjd med och varför. 
Eftersom jag var helt oförberedd bad hon mig skriva ett mail istället. 
Dock tvekar jag nu om jag ska vara en grinig bitch och säga vad jag tycker, det känns som jag 
alltid är den som gnäller och alla andra bara sitter tysta och nickar.

Idag är det "köttfri måndag".
 Tycker att det är ganska svårt att komma på rätter och jag vill inte alltid servera
pasta och varma grönsaker är svårt med barnen. 
Idag blev det först en liten portion med Keldas Toscanska tomatsoppa,
sen rödbetor med chèvreost och blomkålsgratäng.
Svängde också ihop en äppelkaka till efterrätt. 
Vi firade att dottern klarade sitt konståkningstest idag, så stolt! Grattis!!!




Denna låg i brevlådan idag!
Det är också ett sätt att göra reklam.
(det är en disktrasa)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar