lördag 6 oktober 2012

Lördag

Vilken vacker dag det har varit idag.
Jag passade på att plocka in lite av utemöblerna nu när dom äntligen var torra.
Får väl inse att det tyvärr inte blir några fler måltider ute detta år.
Fast nästa lördag åker maken och jag till Italien! så kanske.



När maken inte är hemma får barnen alltid sova med mig i vår säng.
Nu när dom har blivit så stora blir det väldigt trångt för mig där i mitten. Men det är mysigt.
I morse sov vi till strax innan nio.



Åkte över till mina föräldrar på en fika.
Fick med en massa svamp hem, både torkad och fryst.



Svärföräldrarna var även över med ytterligare en korg nyplockade höstkantareller.
Nu har vi massor av "guld" i frysen.




Fick ett mail från Plantagen om att dom fått in dessa vackert rosa Prinettian.
Dom kunde jag inte motstå, så härlig färg!




Just nu tittar barnen och jag på SpyKids, lite rolig.
Nu när maken inte är hemma ska jag, när barnen lagt sig, passa på att titta på en kärleksfilm.
Har ni sett den?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar