torsdag 31 maj 2012

Today

Hej!
Ligger soffan och kollar på "Terminator 4" på kanal 6. Helt okej.

Idag skördade sonen och jag årets första omgång av rabarber. Det blev en paj och lite kräm
som jag tänkte ha till frukost i morgon, krämen alltså.
Pajen smaskade vi på nu ikväll. Hade även i skivade jordgubbar. Mums!








I helgen var barnen och maken ute och pilkade strömming och dom drog upp 107 stycken.
Det var då jag stod på klädbytardagen annars hade jag gärna varit med, det är så kul att fiska
speciellt när man får napp.
Idag åt vi stekt strömming med potatismos till middag, så gott.
Maken var som bästa husmor och gjorde inlag strömming. Vilken kille!








Detta kom på posten från Glossybox idag, tyvärr var inte jag den som vann resan till Frankrike
som någon lycklig fick i sin box. Var det du?



Imorgon är det fredag!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar