tisdag 8 maj 2012

Niiice!

Nu har jag packat!
Det är inte min starka sida, blir lätt irriterad för att jag inte vet vad jag ska ta med 
mig, gillar inte att i förväg bestämma vad jag ska ha på mig.
Men denna gång gick det ovanligt bra och jag blev inte gringig. Skönt!
Försöker också tänka på att inte packa med mig för mycket. Kunde tidigare ha 
med mig 10 t-shirtar och 8 klänningar fast jag bara ska vara borta i tre dagar.



Men varför packar jag?!
Jo, imorgon åker vi. Resan vi sparat till i ett par år och pratat om nästan lika länge.
Vi är åtta tjejer som åker fyra dagar till Nice på franska sydkusten.
Ska bli skönt och kul att umgås.


Men jag kommer sakna finaste familjen!








2 kommentarer:

  1. Snaaaart åker vi. Jag har fjärilar i magen!

    SvaraRadera
  2. Det bästa med att vara borta är att komma hem till sin underbara familj :)

    SvaraRadera