måndag 12 mars 2012

Nagelfix

Att ta hand om sina naglar är som mycket annat, ett evighets 
göra, dessutom tycker jag att det är tråkigt.
Däremot tycker jag att det är fint med välvårdade naglar och vill gärna ha det själv.
Jag går ibland och gör manikyr och låter ett proffs fixa det hon kan bättre än jag.
Har haft konstnaglar flera gånger men känsligheten i
fingrarna försvinner av den plastiga nageln.

Två gånger har jag provat "permanent lackning" vilket jag tycker är 
toppen eftersom det håller i två veckor.
Jag håller på så mycket med mina händer (ni vet, matlagning, tvätt mm) 
så ett vanligt lack sitter sällan mer än en halv dag.

Men så hittade jag detta nya topplacket Seche Vite, måste verkligen 
rekommendera det, torkar super snabbt, håller bra och ger fin glans.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar