måndag 15 april 2013

Måndag

Hej!
Vi äter alltid frukost tillsammans på mitt jobb och idag blev det
äggröra med avokado, naturell yoghurt och en kopp te.



Vilket bra veckoslut det blev.
Ostron och skumpakväll med tjejerna hos Emma. Mycket gott och en massa härligt prat.
Ni är bra härliga!






Dottern och jag åkte till konståkningsbutiken i lördags och köpte nya skridskor till henne.
Tur hon har en snäll och generös farmor som sponsrar henne för det är inte billigt.


Igår, söndag, vara vi på en söndagsmässa i Flemmingsbergskyrkan.
Varför kan man ju undra då jag varken är medlem i svenska kyrkan eller tror på högre makter.
Jo, sonen sjunger i en barnkör som är via kyrkan och dom sjöng under mässan.
Jag tror inte att gå i kyrkan är min grej men eftersom jag aldrig tidigare varit på en söndagsmässa
så var det intressant att uppleva en.

Hur var din helg?







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar