måndag 2 juli 2012

Sommarbilder

Hej!
Har inte varit vidare aktiv här på sistone.
Det är galet mycket på jobbet och när jag kommit hem finns det hela
tiden något att göra, så när jag väl satt mig har jag haft varken ork eller lust att blogga.

Men nu när min dator jobbar åt mig i bakgrunden passar jag på att lägga
ut lite bilder jag tagit den senaste tiden.


Båda barnen har haft av sina avslutningar.
Dottern slutade lågstadiet och börjar i fyran! till hösten.
Sonen slutade på dagis och nu hägrar skolan, tjhoo!



Midsommar firade vi tillsammans med kompisar på deras landställe.
Blev väldigt nöjd med mina kransar jag band till barnen.
Flätade först en bas av björkris sen band jag fast blommor runt om.
Jag köpte blommor på Hötorget för det brukar vara ont om fina blommor i skogen.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar