onsdag 4 juli 2012

Produkter

Nya tester från Glossybox kom idag.
Har velat prova Moroccanoil så det kan jag göra nu. :0)




Sitter med som suppleant, i styrelsen för dotterns konståkningsklubb och ikväll var det möte.
Vet inte riktigt vad jag gett mig in på men jag lär mig saker på dessa möten 
som jag inte hade en aning om i min skyddade värld.
Det är overkligt mycket tjafs och fiffel mellan idrottsföreningar och kommunerna.
Mycket fusk och fula spel. Föräldrar som är avundsjuka och gnidna, anklagar och förtalar
tränare högt och ljudligt.
Tyvärr är det som vanligt barnen som hamnar i kläm.





Maken fixade hamburgare till middagen enligt mina önskemål. 
Med tunnt skivad chevre och guacamole. 
Ser kanske inte så god ut men det var den.


Godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar