söndag 12 augusti 2012

Borta bra hemma bäst!

Hej!
Trodde ni jag hade gett upp bloggandet? Men nej så är det inte. 
Har bara inte haft lust att sätta mig vid datorn. Men nu är jag tillbaka!

Åre var jätte fint. Har ju som sagt aldrig varit där förrut.
Dock lockas jag inte av att spendera ett sportlov där. Kunde se framför mig hur galet
mycket folk det säker är där och vilka liftköer det måste bli.

Vi åkte kabinbanan upp på Åreskutan och gick den sista stigande biten upp till toppen.
Häftigt!





Efter två nätter i Åre bestämde vi oss för att köra hela vägen hem till Stockholm.

På vägen stannade vi utanför Gävle på Dragon Gate för att äta middag. Har ni varit där?
Bisart ställe. Usel mat, inte att rekommendera.



Efter att maken har kört oss hela vägen hem från Åre, skålade vi i champange.
Totalt 282 mil har vi kört denna semester!




4 kommentarer:

  1. Vilken semester! Jag åker nog hellre till Åre och vandrar än åker skidor.

    SvaraRadera
  2. TACK snälla!
    Hoppas ni båda mår bra.
    Jobbar ni nu?
    Vill ni ses något?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag jobbar hemifrån i morgon. Varit sjuk. På onsdag fyller sonen år... Känns som om veckan är full med kalas och förberedelser.

      Radera