söndag 26 februari 2012

Söndag

Vilken härlig dag!

Började morgonen att följa med dottern till hennes konståkningsträning. 
Hon har verkligen börjat med rätt sport då vi bor granne med ishallen. :o)
Två timmar satt jag där och tittade, säger alltid att jag ska gå hem men blir 
ändå kvar för det är så härligt att titta på när alla tjejerna åker.

Väl hemma snörde jag och maken på oss löparskorna och gav oss ut och 
sprang, 5 km blev det.
Har precis ätit en lätt lunch med lax, avokado och keso. 
Ser kanske inte mycket ut för världen men jag tycker att det är väldigt gott.



Nu har maken åkt iväg med båda barnen, dottern ska vara hos farmor och farfar
 i två dagar eftersom det är sportlov och sonen har simskola.
Det innebär två hela timmar SJÄLV hemma!
Så nu ska jag vara huslig och göra müsli och baka lite till kommande födelsedag.


Det blev lite småkakor och kärleksmums.
Sonen rullade oxå chokladbollar att ta med till sitt dagis på födelsedagen.
Vi provade alla sylter vi hade hemma i syltkakorna, den hemgjorda krusbärssylten
som annars inte är så god passade perfekt i kakorna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar