tisdag 28 februari 2012

Måndag i bilder

Morgonen var kall och vacker. - 8° hade vi i Trångsund.



Lugn dag på jobbet, lite för lugn enligt mig men så kan det
vara i reklambranchen när det är skollov.
Efter dagishämtning åkte sonen och jag till Farsta C för några små ärenden.
Tappar era barn oxå all ork om dom får vänta mer än 30 sekunder på er?
Båda mina barn blir alltid trötta i benen och orkar inte stå upp.
Dom vill helst bara sätta sig ner på golvet.



Idag fick jag hem ett paket med 6st! små handkrämer jag beställt.
En får ligga i väska och en till jobbet. Älskar små förpackningar med krämer.
Imorgon kommer nog månandens Glossybox.
Får se vad den innehåller denna gång. Visar när den kommit.



Nu på kvällen fixade vi inför sonens födelsedag imorgon, 6 år blir han!
Bakade Daimkladdkaka, ett recept som jag fått från Victoria på Bloggfamiljen.
Den ska garneras med grädde innan servering, hoppas den smakar bra.




En överraskning till födelsedagbarnet, en affisch som vi satte upp i hans
rum efter att han somnat.




Nu ska jag sova, god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar